October 1, 2011

hello October :)


Goodbye September ,

Welcome October :)



BE HAPPY ! ♥ :))



啊啊啊啊啊啊啊啊
其实 今天我是很词穷的 ==

只是纯粹的想要更新一下下啦 :)




October should be a very busy month
busy with my college life and homework
and u guys should know semester 2 is not as easy as the last semester
presentations and assignments are on their way
0ohMyGod TT




我觉得我真的很欠扁 ==
我真的没什么想要说的



只是最近忽然觉得
有个女生很讨厌
那麽喜欢用男生的钱
来满足她想要买的东西

有时候 这样的女生反而更可怕
贪得无厌 让人讨厌 :@

好啦 不想给那麽多的意见
反正那是别人的事 也不关我的事
我干嘛那麽在乎啊 发神经 ==



真正的喜欢一个人 ,
就是他完全不符合你心目中的标准 ,
你还是那么喜欢他 . ♥




晚安 、睡觉去 ♥ :)